torsdag 8. november 2012

Fotovegg

Tine K

Sommerhus, er første tanke som slår meg når jeg ser dette bildet fra hjemmet til Tine K.
Jeg liker stilen hennes, selv om den har et litt indiska-preg. Det sorte & hvite, myke og harde, det er litt
goldt & nakent samtidig som det er intimt & hyggelig. Hun skaper en helhet som fanger min oppmerksomhet, en stil jeg kunne kopiert til et sommerhus nære havet.

(inspirasjonsbilde fra Tine K sitt hjem)

På dette bildet er det hvordan hun har satt sammen bildeveggen som fanger oppmerksomheten. Man må ikke ha rammer på alle bilder man henger opp. På denne måten får man plass til flere bilder på liten plass samtidig som det er så enkelt å bytte ut eller tilføye bilder i takt med bilderegisteret som stadigvokser seg større.
En super idé!

Det er bare å finne en ledig vegg, i gangen, trappen eller på do!




Kristin

2 kommentarer:

  1. love it...
    Jeg skulle gjerne hatt den industri kommoden der!

    Ha en fin natt..
    klem

    SvarSlett
  2. Ja, den hadde holdt orden i sakene. Synes gangen flyter over av luer, votter, skjerf og nøkler!

    SvarSlett